mandag 2. april 2018

Å skape orden i kaos


Møter, kunder, kostnader - alt samlet i komplett kaos. Høres det kjent ut? Du er ikke alene!
De fleste små og mellomstore bedriftene sliter med de samme utfordringene.

Hørt om CRM? La oss ta en titt!

Vi kjenner alle til utfordringene

Først og fremst PENGER. Dette inkluderer lønninger, regninger, fakturaer... Det kan være utfordrene å ha oversikten over pengeflyten.

I tillegg er det en mengde hastesaker som må klargjøres, mens du kommuniserer med kundene dine og passer på at alle kollegaene dine gjøre jobben sin.

Sikkert mer også!

Vær hjernen, ikke dagboka!

Det å håndtere administrative saker, som kan se enkle ut, men som er veldig viktige for å holde bedriften i gang, tar til tider så mye tid at det er vanskelig å fokusere på det som virkelig er viktig for bedriften. Det kan være begynnelsen på slutten.
Et godt råd kan være - få deg en assistent! Eller som vi pleier å si - du trenger CRM!

Orden på kommunikasjon

CRM betyr "Kunderelasjonshåndtering" og refererer til "en markedsføringsteori som omhandler styring av kunder og kunderelasjoner i en virksomhet. Et CRM-system er et elektronisk informasjonssystem som støtter slik markedsføring med arbeidsprosesser og programvare". Takk Wikipedia!

Med andre ord, CRM er fyren som husker ting og utfører oppgaver automatisk for deg. Han blir aldri sliten eller lei og han har ikke behov for ferie eller sykedager.

Dette er det du har behov for!

Føler du at du har lagt ned både svette, blod og tårer for å bygge opp et godt forhold til kundene dine? Da ville det være synd å ikke følge det opp på en skikkelig måte?

Hvilket system skal jeg velge?

Det finnes masser av CRM-systemer der ute og dersom du akkurat har innsett at dette er tingen for deg så pass på at du tenker deg godt om og velger et system som passer dine behov. Glem ikke å sjekke leverandøren og se gjerne på anmeldelser som du finner på Capterra eller andre web-sider. Sjekk priser også og pass på at det du får igjen for kostnadene er det du virkelig har behov for.

Din venstre hjernehalvdel i Outlook
Dersom du driver en liten eller mellomstor bedrift og du identifserer deg med utfordringene som er nevnt og, viktigst av alt, du bruker Outlook, så kan det hende at vi har akkurat det du trenger.
eWay-CRM er en utvidelse av Outlook og er dermed ganske intuitiv for den som er vant med Outlook. Det siste du trenger er ukevis med opplæring for å kunne bruke noe som skulle hjelpe deg med å øke produktiviteten. Det ville jo være uproduktivt, ikke sant?
CRM i Outlook

Høres det bra ut? Prøv da vel!

Dette er bare noen få tanker om eWay-CRM. Lær mer på www.eway-crm.no.
Trenger du bevis? Ta en titt her: Anmeldelser!

..og du...del gjerne med deg dersom du kjenner noen som trenger en assistent :)