mandag 19. mars 2018

CRM og E-post

Jeg har i senere tid forsøkt å få en oversikt over hvordan eksisterende CRM-systemer kommuniserer via e-post. Ikke en enkel oppgave da det finnes "tusenvis" av CRM-systemer, men jeg har bitt meg merke i noen beskrivelser som går igjen.

...gir et e-postsystem tilgang til CRM-data...
...gir et CRM-system tilgang til e-post...
...gir mulighet for å snakke med et e-postsystem...
...er en klient av et e-postsystem...
...erstatter et e-postsystem...
...har et e-postsystem som kan synkroniseres med eksisterende e-postsystem...

Hva med et CRM-system som jobber inne i et e-postsystem, som du allerede har investert i og som du bruker daglig?



eWay-CRM er bygget inn i Outlook og benytter seg av all den funksjonaliteten som du allerede kjenner. I tillegg får du funksjonalitet som du ikke finner i Outlook.









Hvorfor ikke prøve selv. Det krever litt tid og innsats fra din side. Vi hjelper deg i gang uten kostnad. Hva enn utfallet blir har begge parter helt sikkert lært noe.

www.eway-crm.no