mandag 1. januar 2018

Feil CRM-system?

Kjenner du deg igjen?

1. Du driver en bedrift og du utfører dine kundehåndteringsoppgaver med Outlook, Excel og Word.  Du har all den informasjonen du har behov for, men du finner den ikke når du trenger den.



Det er viktig at du har informasjonen i det du skal snakke med eller møte kunden. Det er også viktig at informasjonen kan deles med dine ansatte slik at hvem som helst kan ta samtalen eller møtet med kunden.

Du skulle kanskje vurdere et CRM-system. Siden du allerede benytter Outlook så vil det kunne være fornuftig å ta en titt på et CRM-system som er bygget inn i Outlook.

2. Du har investert i et stort og dyrt CRM-system, men dine ansatte bruker fortsatt regneark og Outlook til kundeoppfølging.


Dette kan tyde på at systemet du har investert i er vanskelig å lære og vanskelig å bruke. Data som skulle ha ligget i CRM-systemet ligger fortsatt lokalt hos den enkelte bruker, da dette er hva de føler seg komfortable med.

Du skulle kanskje vurdere å bytte CRM-system. Siden du allerede benytter Outlook så vil det kunne være fornuftig å ta en titt på et CRM-system som er bygget inn i Outlook. Det er trolig mulig å flytte informasjonen fra ditt gamle system til et nytt. Sansynligvis sparer du penger også.

Ta en titt på www.eway-crm.com/nb/crm-system