torsdag 20. juli 2017

Produktdatabase i Outlook

Det er mange som nå har oppdaget at eWay-CRM  har sin egen produktdatabase (produktkartotek) som gjør det mulig å opprette produkter med navn, beskrivelse, priser, lagerplass og antall på lager. Med dette blir eWay-CRM et enkelt lagersystem.

Jeg forventer ikke at en bedrift som har behov for et lagersystem skal ta i bruk eWay-CRM éne og alene for å dekke dette behovet. En slik bedrift vil trolig ha behov for et system som er et dedikert lagersystem, med mer avansert funksjonalitet. Jeg ønsker likevel å sette fokus på at man kan benytte et CRM-system til mer enn å holde orden på kunder. Det er mulig å slå flere fluer i én smekk.

Her se du hvordan produktkortet i eWay-CRM ser ut:


Produktene som opprettes i systemet kan deretter legges i s.k. produktpakker, som kan skreddersys de forskjellige kundene.

image

Det som legges i produktpakkene kan eksporteres til forskjellige typer dokumenter. Dokumentene kan deretter skrives ut og/eller sendes til kunde på e-post.

Når du i tillegg kan lagre all informasjon om både firmaer og kontakter, har du full oversikt over all kommunikasjon med kunden.

Best av alt; med CRM-programvare i Outlook utfører du oppgavene dine i samme program hele dagen. Du vil få en mer produktiv brukeropplevelse fordi du slipper å hoppe frem og tilbake mellom applikasjoner. Det er heller ikke nødvendig å synkronisere Outlook med et frittstående CRM-system.

Da CRM-systemene er en forlengelse av Outlook, vil du umiddelbart gjenkjenne grensesnittet. Dette vil gi deg betydelige besparelser forbundet med opplæring og systemstøtte. Disse kostnadene er ofte skjulte.

Det er ubetydelig installasjonskostnaderSmile Bare last ned, installér og kjør. Utgave og språk velges under installasjon.

www.eway-crm.no