lørdag 19. november 2016

eWay-CRM og Web

Vi bruker det vi selger – eWay-CRM. Du kan bruke eWay-CRM på samme måte.

La oss anta at du har en web-side. Du ønsker at potensielle kunder skal besøke siden og lese om dine produkter og tjenester. Du ønsker nok også at de skal klikke på en knapp for å laste ned et produkt eller for å melde seg på et nyhetsbrev eller få tilsendt en e-bok.
Dersom du knyttet eWay-CRM til denne web-siden, via vår API, kunne du motta denne forespørselen (klikk) direkte inn i CRM-systemet ditt som en salgsmulighet (lead).

Salgsmulighet i eWay-CRM

Salgsmuligheten kunne deretter automatisk bli lagt inn i en arbeidsflyt (workflow) som du selv har definert. Arbeidsflyten kunne settes opp til å automatisk registrere salgsmuligheten på ansvarlig selger, basert på f.eks. område. Neste skritt ville kanskje være å sende en melding til denne selgeren med beskjed om at han har mottatt en ny salgsmulighet. En ny melding kunne sendes ut dersom selgeren er treg og ikke reagerer innen 3 dager. Eneste begrensning er fantasien. All kommunikasjon med den potensielle kunden (e-post, dokumenter og journaler) vil bli knyttet til Firma eller Kontakt og vil være tilgjengelig for alle som har noe å gjøre med denne kunden.

Du kan opprette bestillinger eller fakturaer. Vi hjelper deg med å få til dette. Du kan knytte eWay-CRM sammen med regnskapssystemet ditt. Vi hjelper deg med dette også.

Last ned eWay-CRM gratis her: https://www.eway-crm.com/nb/download-eway-crm/. Test det gratis. Gi oss deretter en utfordring. Hvordan vil du at eWay-CRM skal hjelpe deg?