lørdag 16. juli 2016

System for håndtering av kunder

Går du i tanker om å starte egen bedrift? Lurer du på hva du trenger av datasystemer? Godt spørsmål og ikke lett å gi noe enkelt svar på.

Det er ikke sikkert du trenger noe system til å begynne med, men selvfølgelig kommer du til å lykkes med din nye bedrift og etter hvert som du får flere kunder og flere kolleger, vil du få behov for et system som hjelper deg å holde orden på kundene dine. Kanskje har du allerede noe du kan bruke eller bygge videre på? Du har kanskje investert i Microsoft Office 365 og lurer på om du kanskje kan benytte Office til alt du har behov for. Du tenker at du kan benytte Microsoft Outlook for å holde oversikt over kunder, leverandører, samarbeidspartnere. Du ønsker å ha et sentralisert og lett tilgjengelig sted hvor du kan administrere bedriftens kontakter og effektivt dele informasjon med dine kolleger.  Det vil være stedet du går for å finne en e-postadresse eller et mobiltelefonnummer. Du forventer også  at du kan benytte Outlook for å legge inn og følge opp oppgaver og møter. Du tenker at du kan lage tilbud, innkjøpsordre og bestillinger i MS Word og rapporter i MS Excel. Du har nok også kommet opp i situasjoner hvor du ønsker deg flere felter for mer informasjon om dine kontakter, uten at du må ansette et team av programmerere for å få det til og uten at du må gå ut av Outlook for å få det til. Du ønsker nok at alt hang sammen og at alt fungerte akkurat slik du ønsker det skal fungere. Du oppdager etter hvert at slik er ikke virkeligheten. Ingenting henger sammen, uten at det legges ned mye arbeide i å knytte alt sammen.

Det er her eWay-CRM kommer inn i bildet. Arbeidet med å knytte alt sammen er allerede gjort for deg, bygget inn i MS Outlook. Du har nå ett sted for alle kontaktene dine med all informasjon som er viktig for deg. All kommunikasjon med dine kunder og samarbeidspartnere lagres i eWay-CRM. Uten å forlate Microsoft Outlook kan du gå til hvilken som helst kontakt for å se alle e-poster, notater, telefonsamtaler og møter i forbindelse med denne kontakten. Du kan administrere salgsmulighetene og prosjektene dine her og du kan kjøre e-postmarkedsføringskampanjer. Dokumenter som opprettes i MS Word og MS Excel kan knyttes til kontaktene i MS Outlook og lagres i eWay-CRM. Du har tilgang til dokumentene fra eWay-CRM uten å måtte gå veien om Word eller Excel.

Send en mail og fortell hvordan du jobber eller hvilke utfordringer du sliter med så kan vi helt sikkert hjelpe deg med å finne ut om eWay-CRM er noe for deg eller ikke.

Sjekk eWay-CRM her: www.eway-crm.no