søndag 1. mai 2016

Hva er nytt i eWay-CRM 4.1.

Nyeste versjon av eWay-CRM er en liten revolusjon. En revolusjon som gir styrken i Microsoft Outlook til deg og din bedrift.


Revolusjon 1: HUB (Infosenter) ‐ Alt på ett sted

Møt din nye bestevenn: HUB. En ny flik for raskt å kunne se på, sortere og filtrere all informasjonen om et firma, en kontakt, et prosjekt eller en bruker. Vil du se en liste over alle hendelser, oppgaver og kommunikasjon med et firma på ett sted? Utført. Ønsker du å se disse hendelsene og kommunikasjonen i kronologisk rekkefølge? Du kan gjøre det også. Vil du fokusere bare på e-post og telefonsamtaler? Den er grei. Vil du skrive det ut? Klart det. Som sagt; møt HUB, din nye bestevenn.




Revolusjon 2: Tags (Emneord)

En enkel og rask måte å kategorisere elementer. I nyeste eWay-CRM kan du høyreklikke på ethvert element for å kategorisere det. Benytt deg av tags/emneord for å opprette en favorittliste for oppgaver og e-post, på tvers av firmaer, prosjekter og kontakter. Eller lag et emneord for enkelt å klassifisere og gjenfinne firmaer e-post, dokumenter og journaler. Du har nå friheten til å gjøre ting på din måte.




Revolusjon 3: Mer plass til data på flikene

Dere ba om mere plass for e-post og journaler. Vi lyttet. I den nye eWay-CRM 4.1 kan du «dra-og-slipp» delelinjen helt til toppen av vinduet.



Og mye annet …

Integrasjonen med IP-telefonisystemer er svært populær.

Vi la inn en funksjon for å opprette en journal på sparket dersom en telefonsamtale tar lengre tid enn planlagt. Denne funksjonen er god å ha dersom salgsrepresentanten glemmer å notere viktig informasjon under samtalen.

Microsoft Outlook 2016 utseende og oppførsel, samt grønne prosjekter.

Med den nye funksjonaliteten ønsket vi et Microsoft 2016 utseende. Hva synes dere?

Og, basert på mange oppfordringer fra våre brukere, ønsker vi det grønne prosjektikonet velkommen tilbake.