tirsdag 3. mai 2016

eWay-CRM

eWay-CRM så dagens lys 29.07.2008 i Praha, Tsjekkia og ble opprinnelig designet og utviklet som et prosjektstyringsverktøy, innebygd i Microsoft Outlook, for internt bruk hos bedriften Memos Software i Tsjekkia. Systemet utviklet seg raskt til et komplett CRM-system og ble i løpet av kort tid svært populært p.g.a. sin tette integrasjon med Microsoft Outlook. Brukere kan utføre sitt arbeide i en applikasjon de kjenner godt, nemlig Microsoft Outlook og eWay-CRM gir Outlook mulighet for deling av data. Hvem som helst kan åpne et firma eller et prosjekt og se kollegers e-post, notater og oppgaver. Så enkelt. Ikke noe behov for å åpne eller bytte til en annen applikasjon.

Systemet er i dag i bruk hos mange bedrifter og privatpersoner over hele verden og det har utviklet seg til et kraftfullt og profesjonelt verktøy. eWay-CRM dekker mange av en bedrifts behov, slik som markedsføring og masseutsendelse av e-post, salg og prosjekter, og kundeadministrasjon. Systemet er fleksibelt og kan tilpasses kundens behov, samtidig som det holder seg til ideen om å tilby ett arbeidsområde for grupper og bedrifter som har behov for å dele data innen organisasjonen.

Du finner mer informasjon her: www.eway-crm.no.